maandag 29 juni 2009

Goede raad in tijden van stress


Ik zei het al, belichting is alles. Afgezien van de ongeëvenaarde prestaties van de solisten en het chorus (en het orkest en Meneer Bernstein), moet je zien wat de veronderstelde belichting met koplampen van de omringende auto's met de scene doet. Coooooollll.... Dat het een hoop werk moet zijn geweest in al die auto-voorkanten 1000 watt spots te bouwen zal ik maar niet noemen. oeps... En de timing van het op de juiste momenten aandoen van de juiste auto's zou je een stel straat-schoffies ook niet nageven.

Ik lul teveel. Klik erop en kijk, of beter, klik erop en meteen daarna op vol beeld en kijk (vol beeld is het rechthoekje met het rechthoekje erin rechtsonder de film, geldt voor alle filmpjes trouwens)
PS ik weet zeker daty ik Mam hier een plezier mee doe... En Pa ook trouwens. Als'ie tenminste durft te klikken; klikken Pa !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten