woensdag 22 juli 2009

Teken

   Je weet dat er iets mis is in de huidige Wereld als je de nieuwe Heinz-reclame ziet (en laat ik voorop stellen dat ik een onverbeterlijke fan ben van Heinz-Kechup; de enige met alleen tomaten, azijn en kruiden & specerijen, zonder rotzooi: kortom, ingemaakte tomaten, niks ongezonds aan).
   Ten eerste hebben ze het over de natuurlijke smaak van tomaten, nou vind ik Heinz Ketchup zo veruit suprieur dat ik graag in staat zou zijn ook die tomaten te kopen in de supermarkt, maar daar gaat het hier niet over.
   Wat ik bedoelde te zeggen is dat je weet dat er iets grondig mis is als een reclame voor sauz en garnituren spreekt over "...Nu met echte stukjes groente !...." 
   Voel je'm ?   Ik wel, op een plek die het goede fatsoen mij verbiedt te duiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten